Attracktions
Attracktions | 026
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Attracktions

Alder: 13-17 år

Stilart: Acrodance

Niveau: Beg./L.øv./Øv.

Dette hold er for dig, som ønsker at udfordre dig selv og prøve noget nyt ved at lære fede dansetricks, optimere din teknik og forbedre din smidighed - samt lære hvordan man kan bruge tricks og smidighed i dans. På holdet Attracktions gives muligheden for at gå i dybden med smidighed, teknik og tricks i stilarten Acro-dance. Dette er en stilart, der kombinerer akrobatiske øvelser med dans. Der vil både være tekniktræning, dans over gulv bestående af piruetter, akrobatiske gulvøvelser, tricks og spring. Der vil i løbet af sæsonen også laves koreografier, hvor der inkorporeres smidighed og tricks. Det er velegnet til alle niveauer, da der vil blive tilpasset undervisning, så det matcher dig og dine behov. Du skal blot have mod på at lære noget nyt og spændende, for så er Attracktions netop et hold for dig!

Danselærer: Josefie Elgaard

Er du interesseret i at forbedre din smidighed og optimere din teknik samt lære nye akrobatiske tricks? Så er holdet Attracktions det rette for dig! Her danses stilarten Acro-Dance, som er gymnastik og moderne blandet sammen. Teknik og smidighed vil særligt være i fokus, så du kan forbedre dine egenskaber inden for eksempelvis drejninger, spring og akrobatiske tricks.

Startdato
31.08.2023